Thursday, September 19, 2013

Ostatni stary wpis i koniec przenoszenia postów :)

Notka z 18 czerwca 2007
Tytuł: Podświadome działanie?

"

Miałem dziś sen i to, co się działo w nim można by powiedzie nie jest normalnie niczym przyjemnym dla człowieka (odliczyć Werterów oni sieni e liczą). Na przykład odnoszę się do chłopaków (tych normalnych), jeśli oni widzą, że dziewczyna się zaleca a podoba się im to są wniebowzięci, ale kiedy się okazuje, że wszystko to zwykła gra żeby mieć korzyść z drugiej osoby czujemy się wtedy podle wykorzystani i właśnie do tego typu uczucia odnosi się mój sen, kiedy wstałem to, chociaż najpierw sen był miły a potem okropną „wyjebkę” dostałem to, kiedy się obudziłem pomyślałem sobie, ale to miło, że chociaż w snach tak bywa i cieszyłem się z tego, bo w realiach człowiek często nie ma nawet tego."

No comments: