Thursday, September 19, 2013

Następna, a jest ich jeszcze kilkanaście ;)

Notka z 21 czerwca 2005
Tytuł: Wina..

"

Nie wiem, czemu ale zawsze mam poczucie winy, gdy coś się stanie nawet, jeśli to mnie nie dotyczy i zawsze mam żal do siebie o coś, o co nie powinienem ;/ I za każdym razem jest to samo, ale jeśli posiedzę sobie tak z godzinkę sam i jest juz trochę lepiej, ale żeby było całkiem dobrze to bym musiał siedzieć chyba całe życie ;/ No, ale zawsze mogę wrócić do tego, co lubię i w czym jestem dobry i nie opuszczą mnie w tym kumple, którzy wiedza, dlaczego to tak lubię, bo oni też robią to, co ja :D Dzięki za to chłopaki!!! Ale chyba zawsze tak jest, że nawet jak w życiu jest dobrze to w duszy i sercu jest do kitu ja mogę się cieszyć na wierzchu, ale w środku zawsze jest nie tak jak powinno po prostu jest i nie zmienię tego a może lubię być w bólu i cierpieniu….?"

No comments: