Thursday, September 19, 2013

One more

Notka z 20 czerwca 2005
Tytuł:Nieobecny...

"

Zawsze tak mam ja czuje się źle, że zamykam się w swoim małym świecie siadam na skarpie przed moim małym domkiem i rozmawiam z wiatrem zawsze, gdy czuje wiatr i jego podmuchy to wiem, że jestem jego częścią i wtedy skacze prosto w dżungle ze skarpy i lecę z wiatrem mówiąc sobie ze, po co mam się martwić skoro wiem, że zawsze mogę tu wrócić, gdy zastygam w życiu wchodzę w moj świat przez wielką bramę i tam zawsze czuje, że żyje nie jest mi łatwo a zawsze, gdy tam jestem czuje się jak by niebyło problemów jak by nigdy nie istniały i nie musze przed nimi uciekać. Wiem, że każdy ma swoją opinie i chcę abyście ją wyrażali możecie mnie nawet krytykować zrozumiem takie jest prawo mego poznania taka jest zasada życia i przyznam się, że każdego dnia jak najdłużej staram się pozostać w moim świecie i niedługo będę mógł go wam pokazać, ale na razie nic nie zdradzę…."

No comments: